måndag 31 december 2018

Gott nytt år!

Så har då ett år gått till ända. Det går snabbare och snabbare för varje år tycker jag, jag vet inte om ni håller med mig? Man hinner precis lära sig att skriva det gamla när det är dags att lära sig det nya, har väl med åldern att göra!?! 2018 har varit ett riktigt bra år, för mig som numera bor i Portugal är nog det bästa att man får lära känna så många nya människor vilket är såå kul. Till modeåret då! Jag gör ju precis som vanligt, blandar gammalt nytt, fint och fult, second hand och nytt, vilket jag också kommer att fortsätta med. Dagens outfit är just ett exempel på detta. Min tjusiga Lidlkjol ihop med en lurvig Odd Molly jacka. Färgskalan gick i vinrött och ljus aprikos (en rolig färgkombo) kanske inte riktigt nyårsaktigt, men det fick duga. Skulle egentligen köra helt i vitt, men hittade inga vita strumpbyxor så det fick vara. ;-) 
Nu vill jag bara önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att 2019 blir ett toppenår på alla sätt!



Här kommer några favoriter från året som gått!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar