söndag 13 januari 2019

Hatt igen!

Som ni säkert redan vet så är jag väldigt förtjust i hattar av olika slag. Tyvärr så glömmer jag bort att använda dem på vintern, men ibland får jag ett ryck. På sommaren är det ju ett naturligt inslag här i värmen som ett skydd mot solen och på vintern är det ju bara snyggt. Utöver det så har jag ett väldigt stort huvud så de flesta hattar i butik är för små, men när jag väl hittar en som passar så slår jag till. Dagens outfit då? Ett par fejkskinnbyxor i grönt från Wera (som jag hittade på julrean) en grönmönstrad kimono och ett par second hand boots. Pricken över i dagen till ära blev ju hatten, en svart filthatt som jag tror att jag köpt på H&M för länge sen. Så mitt råd är att ta på dig en hatt, sträck på dig och gå ut och bara se snygg ut! ;-)



En annan hatt!

Vissa växter får ”galna” blommor!

Och kaktusarna blommar!

Och apelsinträden dignar av frukt!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar