fredag 7 december 2018

Adidas

Idag tänkte jag göra lite reklam för ett sportmärke, adidas, vilket jag inte gör så ofta. Varför då kan man undra? Jo, jag tycker att de har lite roliga och annorlunda saker. Som den här kjolen! Gick bara inte att motstå när jag hittade den i ”vår” adidas outletbutik här på Algarve. Den kanske man inte använder varje dag, men ack så kul när den väl åker på. Kan användas både till ”fint och till fult”. Idag fick den hänga med på morgonpromenaden med minna UGGs och en vit lurvig bomberjacka (också adidas). Blev dock lite varmt då termometern steg till tjugotvå grader. Lite varmare än normalt, så det är bara att njuta så länge det varar. Mitt tips är alltså att införskaffa något kul, glatt och knäppt som piggar upp. För min del blev det som ni ser prickigt!





Fjäderörhängen kan aldrig bli fel! ;-)


Och så lite julstämning!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar