lördag 24 november 2018

Mönstermix!

Jag är inte så bra på att mixa olika mönster, men jag jobbar på det. Det är så snyggt när jag ser andra som blandar både mönster och färger, men jag tycker inte att jag får till det riktigt, jag är väl för feg. Idag gjorde jag iallafall ett försök. Rutiga ankellånga byxor och en mönstrad polo som gick i samma färgskala. Ett par bruna stövlar som är köpta här i Portugal och så klart också tillverkade här. De är lite roliga med snörning fram och en dragkedja som börjar på sidan och slutar mitt bak. En lång utläggning om dessa, men bilderna får väl tala för sig själva. Till sist min skinnjacka med fransar från Odd Molly som jag älskar. Toppade sen med smycken i mässing. Det blev både halsband, örhängen och armband. Jag brukar välja endera halsband eller örhängen, men idag kändes det bra med både och. Så gör nu ett försök att mönstermixa litegrann, jag ska också försöka bli lite modigare! 







Och några båtar!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar