torsdag 8 november 2018

Allt är inte guld som glimmar!

Jag är nog och har alltid varit en ”guldmänniska” vilket betyder att jag föredrar guld före silver. Nu har jag lärt mig att gilla silver också, men idag handlar det om guld. Tog idag mina guldstövletter tillsammans med en guldfärgad, plisserad sammetskjol från hm. Sen en svart hoodie som klädde ner det hela. Det handlar ju om att klä upp eller ner, det är ju helheten som räknas. Jag är såå sugen på att investera i ett par guldbyxor som kommer från H&Ms designsamarbete med Moschino. Den släpps idag, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Mannen sa, ”När ska du kunna ha på dig ett par guldbyxor, är det inte lite fjortisvarning?” Och vad svarade jag tror ni? Jo, vill jag ta på mig ett par guldbyxor så gör jag det. Jag kan ha dem både till vardags och till fest beroende på tillbehören, så vi får se hur det går, fortsättning följer. Så dagens tips, ta på nåt riktigt glammigt även till vardags! 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar