onsdag 14 november 2018

Lycka!

Det här med lycka är ju lite svårdefinierat. Lycka för mig är förstås när jag får vara tillsammans med mina nära och kära, men en annan speciell lyckokänsla är när jag vistas ute i naturen. Och här på Algarvekusten ligger ju havet nära till hands. Jag älskar att vistas både i och vid havet. Det är nog det bästa med att bo här. Idag gjorde vi en tur då man var tvungen att vada i vatten en del för att komma ut till havsbandet, både spännande och härligt. Men vilken känsla att gå där nästan alldeles ensam, då infinner sig verkligen en sann lyckokänsla. Vad tar man då på sig en sån dag? Inte så viktigt, ett par tights som går att rulla högt upp över knäna så att man inte blir blöt och en ryggsäck att samla strandfynd i. Se nu till att fånga upp lyckan i vardagen, gå ut i naturen! 









Passerade en musselodling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar