söndag 28 oktober 2018

Prickigt idag!

Så var vi äntligen framme i vårt hem i Portugal. Det tar sin tid att bila genom hela Europa. Det är både omväxlande landskap och trafikmängd. Men det är kul att se på omgivningarna genom bilrutan. Den här gången var jag fortfarande hängig och förkyld så det var extra skönt att komma fram. Det roligaste av allt är att man har en ”ny” garderob att dyka in i. Då jag inte är riktigt frisk så har jag inte så mycket ork för att bry mig om kläder, men jag hittade den här prickiga kjolen i garderoben som kommer från ”Ewa i Walla” och det är riktigt varmt och härligt här, så benen fick bli bara. Nu väntar jag bara på att bli frisk så jag kan lägga upp lite nya roliga bilder.


Framme! Mysdress passar bra när man sitter i bilen!

Blev bjuden på middag hos våra gulliga grannar när vi kom fram!

Häftiga berg och många tunnlar i Spanien!

El toro!

Mitt bilarbete!

Den tyska biltrafiken är inte att leka med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar