lördag 15 december 2018

Camoleopard!

Idag var det dags för lite mönstermix igen. Som ni märker så jobbar jag på att bli lite bättre på det. Så en camomönstrad klänning från Zara och min leopardjacka i fuskpäls. Riktigt snyggt om jag får säga det själv då färgerna på plaggen harmonierar riktigt bra. Till det ett par fjäderörhängen förstås, en väska med fransar och mina portugisiska läderstövlar med snörning. Det var det hela och jag kan ju också säga att det är lite svårt att klä sig den här årstiden här på Algarvekusten. Ena stunden behövs en sådan jacka och i nästa stund blir det för varmt, men man måste alltid gardera sig när man går ut och man kan bara kolla på portugiserna, de har alltid tjocka jackor och sjalar. Så man får ta seden dit man kommer. Är alltid lika spännande! 








Till sist min favoritkatt!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar