fredag 7 september 2018

Svart i all enkelhet!

Tänk vad bra det är med en svart trikåklänning att ta till när man inte vet vad man ska ta på sig. Den här kommer från Wera (en rolig design om du frågar mig, det finns alltid nån spännande detalj som sticker ut på deras plagg) och har sprund både nertill och i ärmslut. Man kan ju klä upp en sån här klänning i all oändlighet, den är användbar både till vardag och fest. Jag drog på ett par gummistövlar och en kort liten pälsjacka, en lite knäpp, men kul kombo. Byt skor till boots eller klackar (man kan ju inte ha gummistövlar jämt ;-) sätt på ett stort halsband eller en färggran sjal och simsalabim så har det blivit nåt helt annat. Själv tänker jag krypa upp i soffan med en bra bok, (dock utan gummistövlar ;-) för klänningen är också ett perfekt mysplagg. Ha en fin fredagkväll därute! 


En sjal!

Ett stort halsband! 

Såå vackert i skogen så här års!

Mina hungriga grannar! 

Mina finaste! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar