måndag 17 september 2018

Färgglatt!

”Vad färgglad du är idag mormor” sa barnbarnet när jag kom och hälsade på. Och det kan väl verkligen stämma! Jag köpte mig ett par nya sneakers i syrenlila med en jäättetjock sula. Har sett liknande i några modemagasin och kunde inte låta bli när de var på rea. ;-) Så vad gör man? Jo man måste rota runt i sin garderob för att hitta nåt som passar till dessa. Inte helt lätt, men den här färgglada kjolen tyckte jag passade perfekt och en t-shirt i samma färg. Sen då? Det fick bli en jeansjacka och min blå väska. Accessoarer då? Lite svårare då ingenting i mina gömmor var syrenlila, så det blev en bred armring i turkos som tog upp färgen i kjolen och till sist en brosch gjord av en påfågelfjäder. Jag kände mig riktigt nöjd när jag for iväg för att äta frukost med alla medlemmar av tunainfluencers. Såå kul att få träffa dem igen. Vilka häftiga och kreativa människor! Det känns som att man redan känner varandra då man dagligen ses via sociala medier. Gör nu som jag, skaffa er ett par färgglada skor att pigga upp tillvaron med.












En av mina favoritblommor!

Möte med tunainfluencers på hotell Bolinder Munktell i Eskilstuna. Så trevligt ställe att äta frukost på. Kan rekommenderas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar