fredag 28 september 2018

Det här med färg!

Det här med färg är ju lite spännande. En massa tyckande om vad man passar i. Ni kommer väl ihåg när alla skulle gå på färganalys, jag blev en höst vilket kanske stämmer, att jag ska ha varma mustiga färger, vilka jag också gillar. När jag var barn och på den tiden rödhårig så fick jag ofta bära gröna och turkosa kläder som också ofta var sydda av min mamma. All heder till henne för hon är fantastiskt duktig och kläderna var såå fina. Det var ju bara det att min blonda syster alltid fick ha rött och blått vilket jag nästan aldrig fick. 
Nu då? Som om jag bryr mig! ;-) Jag blandar och ger av alla färger. Idag gick det i blått, vida jeans och en spännande blus från Wera med ett stort ”knyt” mitt fram. Jag gillar verkligen det märket som man hittar på Åhléns. 
Så gör som jag prova en ny färg och känn efter, nya klädvägar kanske öppnar sig. Ha en fin och färgglad fredagskväll!




Lite skrynklig efter en dag, men det bjuder jag på. ;-)

Ytterplagget blev nog rätt enligt färganalysen!

Och min blå väska!

Lite surströmming har också hunnits med i veckan! Såå gott!

Och plockat äpplen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar