måndag 24 september 2018

Höst!

Nu känner man verkligen att hösten har kommit för att stanna. Såå kallt i morse. Då är det bara att plocka fram varma tröjor, jackor, mössor och vantar. Jag tycker att det är ganska härligt att få bylsa på sig efter en varm sommar. Nu bor jag ju mestadels i Portugal på vinterhalvåret, men man måste bylsa på sig där också på kvällarna vintertid och än så länge är jag ju här i Näshulta. Dagens outfit då? Jag satsade på en röd bas, byxor och en kortärmad tröja. På det en lång, varm och lurvig väst i gråsvart (mannen kallade mig fåret ;-)  En svart kappa från Hilfiger och ett par boots. Till sist ett par fjäderörhängen i svart och rött. Klart för idag! Imorgon blir det en tur ut i svampskogen, då blir det en helt annan outfit och jag hoppas på att få en bra skörd, det har varit såå dåligt hittills! Så ta vara på den härliga hösten det finns så mycket härliga saker att göra! 








Måste boosta mitt ego genom att visa bilden som ligger på en av tidningen Elles sidor.




Har också firat namnsdagsbarnet Thea! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar