måndag 27 november 2017

Två färger!

Ibland är det kul att testa lite ovanliga färgkombinationer. Som idag, vinrött och blekrosa eller "grisskärt" som man också kan säga. Jag tycker att den färgkombon är riktigt snygg. Så det blev ett par mjukisbyxor med vita revärer (nyinköpta på black friday) jag har länge letat efter ett par sådana och hittade dem lämpligt nog till ett riktigt bra pris. Till dem en vinröd lång ylletröja och ett par vinröda stövletter och genast blir ett par mjukisbyxor lite mer "klädda". Min blekrosa väska fick hänga med (den har faktiskt blivit lite av en favorit) och ett halsband med tofsar. Mer accessoarer behövdes inte. 
Har dessutom varit hos frisören idag och det känns alltid lika konstigt efter ett sådant besök, jag gillar bäst att få fixa håret själv. Ett litet problem, men sån är jag!



Mina nya gosiga fleecetofflor! Härligt att ha på kalla stengolv. Känner mig som björnen Bamse!

Min färdigvirkade pläd!

Nästan en installation!

Och till sist en ensam fiskare vid havet!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar