fredag 10 november 2017

Mintgrönt & mörkgrönt!

Idag kom "vanliga" kläder inte på förrän på eftermiddagen. Gick runt i träningskläder och pysslade och packade upp i lägenheten här i Santa Luzia. Det är mer än man tror att fixa med när man ska ställa iordning en sådan. Började dagen med stavgång i det soliga vädret med mina nya "pumpstavar" var faktiskt riktigt jobbigt så det kommer jag att fortsätta med. 
Dagens klädsel då? Hittade ett par utsvängda mörkgröna sammetsbyxor och en linneskjorta i samma färg. Såg mina mintgröna sneakers i garderoben och tänkte att det var en kul kombo. En t-shirt i samma mintgröna färg sen var det klart. Finns inte så mycket tid att tänka på kläder då den mesta tankeverksamheten går åt till inredning. Nu ska jag iallafall ägna mig att se på fotboll och äta pizza. Ha en fin fredagkväll därute! 



Ska inredas både ute och inne!

Mina ABC-flickor gjorda av Lisa Larsson fick hänga med till Portugal!

Två vackra bilder från morgonpromenaden!


Och till sist solnedgång från terassen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar