tisdag 21 november 2017

Varmt & kallt!

Som jag tidigare berättat så måste man byta om flera gånger under dagen då det "bara" är solen som värmer den här årstiden och då är det riktigt varmt. Men så fort den går ner så krävs det både långbyxor och gärna en ylletröja, så idag visar jag dag och kvällsoutfot. På dagen en kort jeanskjol och ett linne när jag sitter på terassen med en rolig virkning. Ska bli en pläd till inredningen i min lägenhet. På kvällen svarta jeans, en tunika med ett vackert broderi, skinnjacka och ett par stövletter. En ylletröja i väskan för säkerhets skull. Ska nu träna på lite portugisiska glosor då min första lektion i språket börjar i morgon. Ska bli riktigt kul!

Vad en liten gumma kan gno! ;-)





Råplugg!

En vacker portugisisk vy!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar