fredag 17 november 2017

Överkast!

Då vi håller på att inreda vår nyinköpta lägenhet är det mycket att fixa med. Hittade det här överkastet på Zara home och blev förälskad direkt. Det matchade dessutom mina fjädertavlor som jag tidigare visst här i bloggen. Färgen är lite obestämbar blekrosa, fin tycker jag. Fick också tag på en matchande kudde, men måste nog bli några fler. Dagens outfit måste förstås passa ihop med detta nyinköp. Då naglarna lackats mörkt vinröda blev det ett par sammetsbyxor i liknande färg. Sen blev det blekrosa för resten, blus från Hunkydory, sneakers och väska. Katten bland hermelinerna var ett armband i plast från Lindex Mizzonikollektion i flera olika färger. Ja så kan det gå när man köper ett nytt överkast! Ha en fin fredag!






Hörde talas om att det var Napoleonbakelsens dag idag (min favorit) men hittade ingen här så det blev denna istället!

En liten installation med ljusgranar från IKEA. Jag kallar dem diamanter så de får nog vara framme hela året!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar