fredag 1 december 2017

Korgstol!

Vissa dagar känner man sig inte så taggad för att klä sig nåt extra. En sån dag var det idag! Jeans och vit t-shorts fick räcka, sen ett par örhängen förstås. Började dagen med en språklektion i portugisiska som handlade om verbböjningar. Hur enkelt som helst! Inte! Nåväl, man får väl ta lite i taget. Fick sen hem en fin korgstol från IKEA som jag längtat efter. På den ska också min virkade pläd få ligga. Det börjar arta sig med intedningen av vår lägenhet och det känns som att vi kommer att trivas riktigt bra! Ha nu en fin fredagskväll! Själv kommer jag att sitta i min korgstol med en rolig stickning! Pensionärsvarning! Eller hur?


Bästa skorna inomhus! Fårskinnstofflor!

Och så lite mat! Fräscha sallader blir det mycket av här hos oss och en och annan pizza slinker ner. Min favorit är ansjovispizza!


Gott om apelsiner nu!

Lite portugisiska!

Och till sist ett klokt citat!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar