måndag 4 december 2017

Jultröja!

Den här tröjan är nog den perfekta jultröjan. Har vida nästan puffärmar, en en vacker röd färg och är riktigt varm och gosig att krypa in i. Tänk att sätta sig framför brasan bredvid julgranen med en god bok och en varm glögg i denna tröja. Oj, vad jag romantiserar, men jag gillar faktiskt tröjan! Den kommer från klädkedjan Mango, vilken har blivit en av mina favoritbutiker här i Portugal. De har riktigt roliga kläder och accessoarer, sen ligger den nära, så jag går och spanar med jämna mellanrum och den här jultröjan blev jag alldeles kär i! Nog om tröjan! Till den ett par mörka tighta jeans och ett par bruna läderstövlar med snörning i både skinn och mocka som är tillverkade i Portugal. Det finns mycket prisvärda fina skor och stövlar här. Det var allt för idag! Ha det gott alla!




En ny stickning på g!

Har firat första advent med en provisorisk adventsljusstake och oreangea ljus!

Och så dessa vackra växter som blommar i december!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar