fredag 30 juni 2017

Randigt!

Hittade de här coola, randiga, vida byxorna på rea i en Mangobutik. Hade kikat på dem tidigare, men ni vet man är lite snål och tänker att man kanske inte behöver dem. Men så fort det blir rea blir behovet stort! ;-) Jag älskar att handla på rea och jag hittar ofta en massa fynd då det ofta är så att det (konstigt nog ;-) inte är så många andra som gillar det jag gör. Så de här fina byxorna blev mina. Tyget är i grov bomull och man får en lite "madrasskänsla" av det. Och randigt kan ju aldrig bli fel, speciellt inte när det är blått och vitt! Som överdel en naturvit sidenblus som kontrast. Till sist en ljusbrun väska och skor, snyggt att bryta av med. Hittade också en top i samma tyg på en annan Mangobutik, men den har jag tyvärr inte hunnit fota än. Fortsättning följer!


Vitt är heller aldrig fel!

Fyra bilder från min morgonpromenad!





Och så mannen från sin bästa sida! ;-)

Musslor och fläskkött, en spännande combo!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar