måndag 26 juni 2017

Lång eller kort!

Långa eller korta klänningar? Ja, det är frågan? Grävde fram den här klänningen i trikå ur mina gömmor, en lång ganska snäv sak med massor av neonfärgade mönster på svart botten. Tyckte att den kändes lite varm så jag tog helt sonika fram saxen och klippte av den och genast kände jag att trivdes mycket bättre i den. Jag gillar verkligen långa klänningar, men här i värmen känns det faktiskt lite för varmt ibland, iallafall när de sitter åt. (Man behöver ju lufta både det ena och det andra!) Till denna skapelse ett coolt armband i plast, svarta träsandaler och en "uppblåsbar donut". Klart så! Visar också några bilder från en festival i den lilla staden Tavira. Mycket silkepapper och pappersblommor gick det åt där kan jag säga! 

 

 

 

Inte varje dag man får vara fyllning i en donut! ;-)

 

 
Och till sist lite äkta vara! En vacker bougainvillea!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar