söndag 4 juni 2017

Kjollängd!

Idag så visar jag två kjollängder, den hellånga och den riktigt korta (i mina mått mätt). Om kjollängder tviste de lärda, om den ska sluta ovanför knät, under knät, där benen är som smalast, vid vilken ålder man ska ha en viss kjollängd och så vidare? Som vanligt så bryr jag mig inte, utan gör som jag själv tycker. Här i värmen tycker jag att man kan ha rätt korta kjolar även i min ålder, så en kort jeanskjol fick följa med till besöket på en antikmarknad och till Spanien idag. Till den ett reptilmönstrat linne och en tunn svart knyttop över. Ett par svarta sandaler, svart liten väska och diverse armband. Hittade en leopardarmring på antikmarknaden som åkte på direkt. En svart lång klänning blev också dagens outfit. Här kommer bilderna och ni får själva bedöma vilken kjollängd som är bäst!

 

 
 
 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar