lördag 17 juni 2017

På banan igen!

Äntligen börjar jag vara på banan igen efter nästan två veckors magsjuka! Hur envis sjuka som helst. Slutade med läkarbesök och bara kokt mat och kamomillte! Dessutom kommer sällan en olycka ensam, så idag fick jag besöka tandläkaren då jag tidigare bitit av en tand. Nåväl, nu hoppas jag att det värsta är över. 
Så till kläder, har inte orkat tänka på detta ett skvatt och termometern visade på 37 grader idag så det fick bli en klänning, en svart sådan i bomull med lite spets. En vacker ring, ringar i öronen och svarta sandaler. Till sist min vita MK-väska. Måste ju göra mig lite fin för tandläkaren. ;-) Fortsättningsvis kommer jag nu under sommaren att lägga ut min blogg måndagar och fredagar eftersom man inte behöver så mycket kläder i värmen och det inte finns så mycket att visa som ni säkert förstår. (Kan ju förstås bli nån fler gång i veckan ifall jag får abstinens.)

 

 

 

Stickning! Ett friskhetstecken!
 

Spaceigt väntrum hos tandläkaren!
 
Några fina djur!
 

 

En spännande trädgård!
 

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Det har varit lite tomt på kvällarna😉
    Själv ska jag till tandläkaren på måndag med min onda tand.

    Nu ser jag fram emot måndagar och fredagar. Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla och Lycka till hos tandläkaren. För mig gick det bra (men dyrt)!

    SvaraRadera