söndag 11 oktober 2015

Söndagsdisco

Läste i ett magasin att det är trendigt att ha olika örhängen. Kom då på att jag har fått ett par jättefina i grönt och silver av min dotter. Jag började alltså med dem. Därtill en grön virkad väst som jag själv har gjort. Under en ljusbrun tröja och mockaimiterade flarebyxor från H&M i samma färg. Blev sådär, men det får väl duga. Ytterplagget, min ICA-Maxi-kappa och Michael Kors-väska. Helt ok kombo! Nu bär det av med barnbarnet på discodans.

Tre coola discobrudar!

4 kommentarer:

  1. Snyggt Britt. Glöm inte att # tagga #todaysbritt

    SvaraRadera
  2. Kul att kika i din blogg Britt! Minns det så väl, hur tjusig jag tyckte du såg ut varje dag, från topp till tå! Långa, målade naglar när du spelade gitarr! Mycket orange var det då! Skoj :) /Paola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt Paola att du har kollat in bloggen. Ännu roligare att du kommer ihåg mej och mina naglar :-). Hoppas allt är bra, kul att höra av dej.

      Radera