måndag 5 oktober 2015

Grönt igen!

Ny dag nya utmaningar! Så brukar jag säga till mina elever på mornarna. Idag hade jag lite beslutsångest. Jag bestämmer sällan dagen före vad jag ska sätta på mej utan efter en av mina deviser bestämmer jag mig för en sak. Idag fick det bli klänning. Jag valde en grönspräcklig sak som jag vet att jag har en schal i exakt samma färg till. Svarta strumpbyxor och mina fina fransiga Ralph Lauren stövletter. Ett skinnarmbad i samma färg och ett par örhängen i fiskbensmodell, jag tycker att det är snyggt ibland att bryta av färgskalan med en tredje färg.Ytterplagget blev en kort svart bomberjacka och hör och häpna, ett par gröna häftiga handskar från Odd Molly hoppade upp ur handsklådan precis när jag skulle åka. (Snacka om att accessoarerna är det viktigaste.) Hepp, klappat och klart! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar