söndag 4 oktober 2015

Första veckan!

Ni får tycka att jag är ytlig, ego, naiv, larvig, whatever, jag bryr mig inte för jag tycker att det här är skitkul. Nu har det gått en vecka och jag längtar till att få skriva i bloggen varje dag. Jag trevar mig fram och det blir väl inte alltid så bra. Jag vill tacka min fina syster Ulla som har tjatat i flera år på att jag skulle börja blogga, kunde aldrig tro att det skulle vara så här kul. Jag vill också tacka min älskade man som orkar fota mig varje dag. Fotona blir väl inte helt perfekta, men vi lär oss väl. Jag adderar en bild på en detalj av tröjan jag skrev om i förra inlägget. Den har ett fantastiskt fint broderi. Den har jag dessutom fått av min älskling.

2 kommentarer:

  1. Sjukt skoj att du börjat blogga Britt! Läser alla dina inlägg, coolaste svärmorn. Keep it up its awesome!! Puss o kram från Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Pernilla! Du är ju den coolaste fashionistan. Hoppas att du vill vara med i min blogg vid nåt tillfälle. Stor kram till dej!

      Radera