lördag 17 oktober 2015

Baglady, tant raffa eller fashionista?

Baglady, tant raffa eller en fashionista? Skillnaden är hårfin. Du väljer! Jag väljer det senaste....Jag började med leopardjackan och fick för mig att en tunn leopardkjol skulle kunna funka till och ja, det gick faktiskt. Adderade min skinnschal, tjocka tights och grova kängor. Under jackan svart spets, stort halsband (jag har kommit på att jag gillar att ha korta, stora halsband utanpå tröjor, tidigare har jag mest haft långa sådana utanpå) och svarta pulsvärmare. Nu bär det av på loppisrunda och öppet hus på "Svensk kroppsterapi".


Träffade på en före detta kollega utanför loppisen som var så snyggt färgkordinerad. Hon ville tyvärr inte synas.
Min fina syster Ulla, samtalscoach på "Svensk kroppsterapi".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar