onsdag 14 oktober 2015

Ordning & reda

I vissa fall är jag som Jan Björklund. Det är när det gäller mina kläder. Då vill jag ha ordning och reda! Jag älskar att tvätta, stryka, vika, sortera och göra fint bland mina kläder. Igår blev det nödvändigt att göra en uppryckning bland mina schalar. Jag vek, sorterade i färger och gjorde snyggt. Det var då jag upptäckte den guld-svarta som jag hade idag. Jag kan rekommendera att städa och sortera bland hyllor, skåp och garderober. Man hittar alltid nåt som man har glömt.

Så här snygg blev schalhyllan. 

2 kommentarer:

  1. Vid nästa besök blir det till ta med all vår tvätt och ostrukna skjortor för hantering av denna fantastiska bloggare. Vi följer din blogg varje dag😀 Ulf

    SvaraRadera
  2. Det är bara att ta med Ulf. Jag fixar det. Kul att ni följer bloggen! :-)

    SvaraRadera