torsdag 5 april 2018

Finbesök!

Äntligen har jag fått besök av min fina mamma och syster. Det är så kul att få pyssla om dem och åka runt och besöka olika spännande platser. Som idag då vi var vid en gammal borg som heter Cacela Velha, en fantastisk utkikspunkt där man kan se ut över Atlanten. Nåväl, dagens klädsel blev såklart bekväm när man är på äventyr. Jeanskjoloch en top från Hunkydory i svagt syrenlila, bara för att matcha upp mina nya fina sneakers som har samma lila färg. Ett armband i plast som också gick i lila men också lite gult för att passa ihop med mitt gula nagellack, ha ha. Ja, jag vet att jag är lite knäpp! Nu ska jag fortsätta att pyssla om mina fina gäster. 








Mina fina!

Jag och mannen har också passat på att frisera oss!




Och till sist en liten duva! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar