måndag 7 augusti 2017

Vita naglar!

Nagellack är nåt jag inte klarar mig utan! ;-) Tycker att det är kul att matcha med den övriga outfiten. Idag blev det vitt vilket jag tycker är snyggt, speciellt på sommaren. Jag vet inte om det rätt, men jag gillar det, annars är det ju mest i så kallad fransk manikyr, då det är lite vitt på topparna som man ser det vita lacket. Nåväl, i övrigt blev det bara en svart klänning därtill, inte så mycket mer att säga om den. Ett par stora guldfärgade örhängen och lite "krafs" på armen, sen klart. 
Det som däremot är nåt att säga om är att vi idag äntligen får besök av den älste sonen med flickvän. De är såå efterlängtade och det ska bli såå kul. Nu får vi leka turister i vår egen stad igen!


Det är nåt visst med flygplatser!






Och de obligatoriska solglasögonen förstås! 


Faros nya fina flygplats!


En "lysande" träningsoutfit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar