fredag 4 augusti 2017

Fransar!

Jag kan inte svara på varför jag är så förtjust i fransar? Det bara är så! Så fort jag ser nåt med en frans, det kan vara nåt plagg, en väska, skor eller nåt annat så går jag igång. Allt är ju inte snyggt förstås, men det måste ses. Idag blev det två fransiga saker i min outfit. En poncho med blommor med en svart silkig frans och en liten svart skinnväska som är perfekt att ha med för att få plats med det viktigaste. Därtill en jeanskjol som påminner mig om min undom då man sprättade och sydde om ett par gamla jeans till en kjol. Så ja! Mycket kommer tillbaka när man har varit med ett tag. Tog också på ett par röda fjädrar i öronen, (fjädrar är ju också en favorit som ni säkert redan vet) och ett armband som liknar korall. Så dagens tips! Ut och leta efter nåt snyggt med fransar! ;-)













En vacker blomma live! 

Ikväll blir det fisk till middag, finns så många goda olika sorter här. Man vet inte alltid vad det är för slags fisk man väljer, men det brukar alltid smaka sagolikt gott! Vi bor ju i en liten fiskeby så fisk och skaldjur står ofta på menyn! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar