måndag 14 augusti 2017

Gröna byxor!

Idag var jag i jobbartagen. Skulle baxa in en stor soffa då vi nu äntligen ska fylla vår lägenhet med våra egna saker. Vad passar då inte bättre att ta på sig än ett par stora, vida, grönmönstrade, roliga second hand byxor (nästan lite clownlika) linne, hatt och solglasögon. Hur praktiskt som helst ;-). Kanske inte, men det börjar också vara dags att lämna Portugal för ett tag och styra kosan mot Sverige. Den här gången med bil. Det är ju några mil, men samtidigt får man ju se en massa spännande saker efter vägen och vi tar det lugnt och har ingen tid att passa. Glömde förresten att skriva om mina fina örhängen, också i grönt förstås, en födelsedagspresent från min älskade dotter. De är lite kul då de ser olika ut vilket det finns ganska mycket av i butik just nu. Hon var lite före sin tid då de här säkert har tio år på nacken. 
Det var allt för idag, får se var i Europa jag befinner mig nästa gång jag skriver?




Byxtyget!

De vackra örhängena!


Sonen i ett coolt mångfärgat linne!

Lite strandhäng!

En god kall sangria i värmen är aldrig fel!

Saltarbetare i full gång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar