fredag 25 augusti 2017

Svårt!

Det är inte helt enkelt att bedriva en modeblogg när man inte har nån garderob! Bor just nu i vår lilla sommarstuga utan förvaring av kläder och skor så ni förstår att det är ganska svårt. Min garderob består därav just nu av flyttlådor, så jag får se hur det går? Det är ju samtidigt en utmaning så jag gör väl så gott jag kan. Till dagens outfit då! Ett par jeans med en rolig detalj på benet, de är liksom avklippta och ditsydda på avigsidan, ni får se själva på bilden och jeans kan man ju aldrig få för många av. Till dem en svart top i nåt mockaliknande tyg och en yllekofta, perfekt under svala kvällar. Dagens accessoarer, ett par stora örhängen i svart och mina coola solglasögon. Får se vad flyttlådorna har att erbjuda imorgon?








Min nuvarande garderob!

Gummistövlar idag, bra att ha!

Och till sist en vacker ros!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar