måndag 9 juli 2018

Rosa & rosa!

Idag blev det nog lite väl övermatchat, men vad gör väl det, ibland kan man väl få gå all in! Alltså, började med en rosa top som jag faktiskt hade glömt så det var första gången som den kom till användning. Den är köpt på nån bakluckeloppis i Sverige. Jag tycker den är riktigt fin med lite spetsar och volanger. (Bakluckeloppis är en riktigt rolig idé, att bara fylla bilen med det man vill bli av med och sen bara öppna och sälja.) Om jag då fortsätter med det rosa så fanns det av en händelse ett par espadrillos från Vagabond i samma rosa ton i min garderob och tillika ett par örhängen. Nog med rosa! För att klä ner det hela tog jag på ett par jeansshorts, men skulle också kunnat klä upp med nåt tjusigt nertill. Som jag brukar säga, man ska kunna ha sina kläder både ”till fint och till fult”. Till sist en väska i jeans med lite detaljer i rosa och en bred armring. En bra start på veckan! Ha det gott därute! 










Av en händelse var jag i den lilla staden Tavira en kväll och fick då se ett spännande uppträdande av lindakrobater och annat! Mycket spännande och suggestivt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar