fredag 20 juli 2018

Fruktigt!

En vacker klänning som hängt med ett tag fick luftas idag. Den kommer från en av H&M:s designkollektioner, den här gången var det Versace. Jag har fått den av min man och jag gillar den verkligen. Färgen är lite svårdefinierad, men nånstans mellan ljusblå och lila och sen är den fylld av frukt och bär. Den har också draperingar lite här och där. Då klänningen är mycket i sig så behövdes just inga accessoarer mer än skor och väska. Man känner sig enkelt snygg! 
Idag lät vi oss bli lurade av massor av reklamskyltar som jag tror de har tapetserat hela Algarve med, till och med på den spanska sidan. Det var reklam för en outlet med märkeskläder. Så, sagt och gjort, vi blev så nyfikna så vi åkte dit, men det blev ingen shopping, fick bara betala inträde för att komma in! Ganska knäppt, men reklamkampanjen var väl tvungen att finansieras. Ha ha! Ha nu en trevlig fredagskväll och helg! 








Ett myller av människor och vilket ljud sen!!

Har äntligen börjat med Zumba och här är min proffsiga zumbalärare Manuela!

Vi har också hittat en genuin portugisisk restaurang som serverar portugisisk husman! Idag anka och ris! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar