fredag 19 oktober 2018

Sjukstuga!

Tänk vad tacksam man blir över allt fantastiskt man är en del av när man blir sjuk. Det är så lätt att ta allt för givet och glömma att det så snabbt kan vändas. Nu är det ju inte så att jag har blivit dödssjuk, men jag har fått en rejäl förkylning och legat däckad i snart en vecka. Mannen är på älgjakt så jag har legat ensam här i vår stuga och haft gott om tid att fundera på allt möjligt, livet som pågår här och nu. Och det är så otroligt mycket jag har att vara tacksam över och då är det först och främst min familj och minna vänner som jag har tänkt på. Det är ju alltid till sist alla relationer som är viktigast för en och ibland också svårast. Så det här med materiella ting är ju inte så viktigt, men förstås kul. Såå jag fortsätter med mina outfitsbilder och har nog om sanningen ska fram också här i sjuksängen funderat på lite olika outfits som jag kan använda längre fram. Dagens bild kommer från en fantastiskt solig höstdag vid Torshällaån, för jag tyckte att ni skulle slippa mitt glåmiga ansikte i min prickiga morgonrock. ;-) Ha en fin helg och glöm inte bort att vara lite tacksamma då och då!


Barn och barnbarn!

Älskade syster! 

Gulliga mamma med kattöron! 

Gamla minnen!

Två av mina fina ungar!

Sist men inte minst! Min älskling! <3





2 kommentarer:

  1. Att kunna känna tacksamhet är tydligen bland det allra viktigaste för att må bra och känna sig nöjd. Ett tips bara: passa på att lyssna på poddavsnittet om just tacksamhet på bästa podden "Björn & Navid", nu när du är sjuk. De har så goda, intressanta samta med inslag av humor där allt får platsl. Listen to Avsnitt 43 - Tacksamhet from Björn & Navid in Acast https://aca.st/49a03f Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter intressant! Måste prova att lyssna på podden! Kram tbx:-)

      Radera