lördag 13 oktober 2018

Manchester!

Manchester är ett fantastiskt härligt material. Har förstått att det återigen börjar bli trendigt. Det kommer ju med jämna mellanrum och ingen blir gladare än jag (även om jag kan bära manchester utan att det är trendigt). Då jag såg de här byxorna som kommer från Wera designade av Styleby så var jag bara tvungen att köpa! Jag fick helt enkelt en flashback från när jag var barn. Min mamma sydde ett par liknande med tillhörande jacka när det begav sig, i nästan exakt samma färg och modell och det var en dress som jag älskade på den tiden. Så, sagt och gjort jag gjorde slag i saken och köpte dessa supersköna byxor. Till dessa en stickad tröja från Odd Molly och mer behövdes inte denna fantastiska oktoberdag med sommarvärme. Så leta fram era manchesterplagg som finns i gömmorna, annars kan man säkert hitta nåt på second hand eller i butik! Ha en fin fortsatt helg! 




Så här såg det ut ”förr i tiden” :-)

Och örhängen i naturmaterial!


Färgmatchade växter hos min fina mamma!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar