fredag 7 juni 2019

Äntligen!

Jag för börja med att be om ursäkt för att min blogg har varit vilande ett tag. Det har sin förklaring i att jag har blivit med hundvalp som ni säkert redan vet. Det minsta man då har tid med är att fundera ut häftiga outfits, man har tur om man överhuvudtaget hinner få på sig nåt, då en liten valp hoppar och biter i kläderna man ska ta på. ;-) Nu har hon ju blivit lite klokare och tappat sina vassa tänder så jag har fått lite mer ”egentid”. Till dagens outfit då! Då solen alltid lyser så får man ofta försöka skydda sig mot den. Idag blev det en tunn, blårutig, kreppad skjorta som svalkar skönt i värmen. (Får mig att tänka tillbaka till min ungdom då jag hade en liknande) Till den ett par ”mjukisshorts” perfekt för en hundpromenad till ”vår” bro som leder ut till havet. En hatt fick också hänga med, också ett bra solskydd. En lagom tur för en liten valp! Ha det gott i värmen och kom ihåg att vara försiktiga med solen. 




På väg hem!

Den lilla galningen!

Till sist några palmer!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar