onsdag 12 juni 2019

Tresmak!

När jag satte på mig dagens outfit kom jag att tänka på glassen med tre smaker som fanns när jag var barn (den kanske finns nu också? jag vet inte) det var väl jordgubb, päron och vaniljsmak i grönt, rosa och vitt, jag tror ni vet vilken jag menar. Lite knäppt kanske men mina sneakers och väskan påminde mig om jordgubbs och päronfärgen så därav namnet på mitt inlägg, tresmak. ;-) Jag började egentligen dagens klädsel med de här byxorna från Carin Wester som är härligt luftiga med sprund ända upp till linningen och knyt därfram. De ser nästan ut som en kjol, men är som sagt byxor. Jag älskar det spännande mönstret och där finns också ”tresmakfärgerna” plus lite gult. Det var också gult jag tänkte addera till, men så kom jag på att mina gröna sneakers skulle passa. Sen blev det som det blev. 
Nu blev jag nästan sugen på lite glass så glöm inte att äta en glass då och då när solen lyser! Kanske finns den där tresmak kvar trots allt! 





Besökte vår grannstad Olhao idag, det blev frukost och inköp av räkor! 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar