fredag 12 januari 2018

Päls!

Jag har alltid varit förtjust i pälsar av olika slag (dessutom fjädrar och fransar). Finns väl en rest av stenåldersmänniskan i mig. Riktig päls är ju lite kluvet, men jag har skaffat några sådana plagg på second hand, däremot skulle jag aldrig köpa något nytt pälsplagg. Nu har det funnits gott om fuskpäls i butikerna, vilket är härligt och jag har naturligtvis inte kunnat låta bli att shoppa trots att det redan finns en del i min garderob. 
Den här pälsjackan kommer från H&M och jag slog till på mellandagsrean. Då den har en ljus färg kommer jag att ha mycket nytta av den framöver, även om dagarna är rätt varma här så behövs det nåt varmare på kvällarna. Till jackan ett par jeans från Lidl ;-). Jag fixade till dem lite genom att klippa till dem nertill och blev riktigt nöjd. Toppade det hela med mina guldboots från Mango, så idag blev det en riktig budgetoutfit, men jag är nöjd och det är ju huvudsaken!


Är tillbaka till mitt nya hem på Algarvekusten, känns härligt!







Men saknar förstås alla mina nära och kära! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar