lördag 6 januari 2018

Nytt år, nya utmaningar!

Så har vi då kommit en bit in på det nya året. Har haft många härliga stunder med mina nära och kära, dock har det varit lite si och så med bloggandet vilket mycket har berott på att det har varit riktigt dåligt väder. Det har varit mulet, grått och regnigt varje dag, ganska trist faktiskt. Det har nästan aldrig varit ljust då jag bor ute på landet, så det har gått såå dåligt med mina foton, men nu får det bli bättring och nya tag! 
Idag blev det en tur till min fina hemstad Eskilstuna, så då var  jag ju tvungen att piffa upp mig lite. En slags collegetröja med tyllärmar. Riktigt häftig faktiskt. En rolig variant på collegetröja. Sen blev det helsvart förutom mina röda "julörhängen" och röda naglar. Ha nu en God fortsättning på det nya året och hitta på nåt riktigt kul!



Nyårsdessert!

Mörkt och mysigt!

Många promenader på landet med sonen!

Dalkarlsmuren vid Rinkesta slott!


Min vackra, kära hemstad Eskilstuna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar