måndag 22 januari 2018

Långt och kort!

Idag är en dag som ska avslutas med Bokklubb hos en av mina fina vänner. Vi har läst en fantastisk bok som heter "Ett litet liv" av Hanya Yanagihara, en fantastisk bok, men den är många sidor att läsa så man ska ha gott om tid när man tar sig an den. Kan verkligen rekommenderas. 
Till klädsel då, för det här är ju trots allt ingen bokblogg. ;-) Jag stod och strök (vilket är min favorithushållssyssla) och hittade den här långa kaftanen eller skjortan (jag vet inte riktigt vad den kallas) som jag köpt på second hand för ett tag sen, som jag ännu inte använt och blev sugen på att ta på den. Tog sen fram en skinnjacka med trekvartsärm och fransar som skulle bli bra till. Därav långt och kort, för jag tycker inte att det gör nåt att skjortan hänger under, egentligen bara kul. Mina boots i samma färg som jackan och ett par ljusa smala jeans. Klart så förutom örhängen och armring i blått då nagellacket var detsamma. Då var det äntligen dags att diskutera den fantastiska boken!



Blå solglasögon så klart!


Lite blått kakel kan aldrig bli fel!

Inte heller mandelblommor!

Och lite annat!

Den fantastiska boken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar