onsdag 10 augusti 2016

Flower, power!

Idag känner jag mig lite som en hippie (eller kanske en baglady som sonen sa när jag kom släpandes på ett par kassar!). Det är väl kjolen som gör det antar jag, då den har ett riktigt 70-talsmönster med blommor i orange och gult, jag tror dessutom att den är tillverkad på 70-talet då jag köpt den på loppis. Idag blev det några byten innan jag bestämde mig och till sist blev det såhär! Kjolen förstås, ett gult linne och en stickad tröja. Tröjan kommer från Cheap Monday. Rostfärgade NB sneakers och en rolig armring i gult med rostfärgade prickar, som jag köpt på en antikmarknad i Paris. En rostfärgad kort kimono som ytterplagg, sen var det klart! Färgglatt blev det allt!

 

 

 

 

 

Färgglädje kanske också kan ge lite arbetsglädje! Annars får man läsa den här boken! ;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar