söndag 21 augusti 2016

En aha-upplevelse!

Fick en aha-upplevelse när jag skulle ta på min nya fina Replaytröja idag. Funderade på vilka skor som skulle passa och upptäckte då att mina mintgröna sneakers passade perfekt. Hade inte alls tänkt så innan. Började egentligen med mina nylackade naglar i blått (varför jag nu valde blått kan man ju undra då det nästan inte finns nåt blått i min garderob) och valde då ut den fina tröjan med ett fjädermotiv som det fanns lite blått i, den har också så fina gulddekorationer vid dragkedjorna som finns vid halsen och ärmsluten. Till den jeansshorts och en blå T-shirt från Acne jeans som jag fått ärva av sonen. Klart så, men tog också på ett par stora guldringar i öronen för seutens skull. Dags för garagerensning och mycket annat en härligt ledig söndag!


 

 

 


Garagerensning!

Rester sen fredagens kräftskiva! Kräftsoppa! Såå god!
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Blått är flott! Snyggt till hårfärgen!

    SvaraRadera
  2. Blått är flott! Snyggt till hårfärgen!

    SvaraRadera
  3. Tack Birgitta! Jag gillar också blått, men har dock inte så mycket. Det kanske passar bättre till min nya hårfärg än den gamla! ;-)

    SvaraRadera