tisdag 10 september 2019

Dagens outfit: I mammas trollskog.

När man åker till min gulliga mamma så gäller det att klä sig för allt möjligt. Idag blev det både blåbärsskogen och som alltid hennes fantastiska trollskog där det finns mycket att titta på. Så jag tog på mina favvocamobyxor och en tunn hemstickad tröja tillverkad av mig. Ett par boots i brunt med rött foder och hade också tagit fram en täckväst i grönt med rött foder, men det var ju alldeles för varmt så västen kom aldrig på. Jag kan ibland snöa in på såna detaljer som t.ex foder, lite knäppt kanske, men sån är jag. Bilderna idag kommer sen från mammas trollskog, några små axplock därifrån. Det är alltid lika kul att gå runt och se vad hon har hittat på för spännande installationer. Ha en fin tisdagskväll!


Rött foder!


Min fina mamma!




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar