måndag 2 september 2019

Dagens outfit! Återbruk!

Nu är det inte min klädsel som är återbrukad just idag vilket den ju ofta är. Utan jag har äntligen fått ett ryck och börjat tillverka fruktpåsar av gamla gardiner, som man ska använda istället för alla dessa plastpåsar som man tar i butikerna och sen direkt slänger. Jag tycker att det var en superbra idé som jag fick från ett tv-program. Dessutom tycker jag att de blev riktigt snygga. Så nu kommer det att bli presenter till nära och kära. Hoppas att de kommer att gilla och använda dem. Jag kommer iallafall att göra det. 
Då till min outfit. En nyinköpt klänning från H&M:s kollektion av Richard Allans mönster, som är både enkel och snygg enligt mig. De vita stövletterna kommer från Mango. Nu har jag inte tid att skriva mer, då jag måste fortsätta påstillverkningen. Så ta emot tipset och börja, hur enkelt och kul som helst!






Måste också visa en bild på min lilla vovve som har fått en ny ”klänning” Bra när man är ute i svampskogen så man inte tror att det är en liten räv som skuttar runt.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar