måndag 27 augusti 2018

Recycling!

Rosa klubben fick jag heta idag av mannen och det kanske stämde! En härlig tröja i aprikos med riktigt vida ärmar från Carin Wester. Till det ett par ankelbyxor i ett naturmönster från klädkedjan Mango. Sen jag flyttat till Portugal har jag hittat mycket kul i den butiken. Men det var ju inte det jag skulle skriva om idag utan jag tänkte slå ett slag för recycling i alla dess former. Dagens örhängen till exempel, är gjorda av återvunnen aluminium. Perfekt tycker jag då de både är snygga, roliga och dessutom lätta att bära i öronen. Det är köpta i Portugal på en hantverksmarknad och jag har även en armring i samma kollektion men den är kvar i mitt andra hemland. Så en stor eloge till alla kreativa och nyskapande designers som värnar om vår miljö!






Eskilstuna äger!

Konsert framför Kloster kyrka!

Min favoritkossa!

Och till sist en fantastisk regnbåge som visade sig häromdagen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar