måndag 13 augusti 2018

Ett spännande stopp!

Jag vet inte riktigt vart min blogg är på väg, det blir mindre och mindre snack om kläder och mer om annat. Jag får bättra mig när jag kommer till Sverige, men idag måste jag bara berätta om mitt besök hos våra franska grannar från Portugal. De bor i en liten by i Frankrike som heter Sainte Eulalie Dolt. Ett helt fantastiskt litet ställe med gamla stenhus och gränder. Våra vänners hus var från 1633 och var helt galet vackert både på in och utsidan. Sen är det ju den franska kulturen och maten, så spännande! Ja bilderna får tala för sig själva för det går ju aldrig att beskriva det man upplevt med alla sina sinnen. Det här besöket kommer alltid att finnas kvar i både mitt minne och hjärta! Så gör en tur till Frankrike vettja! :-)

Jag i tomatodlingen!


De fantastiska huset!









En rolig maträtt, potatismos blandat med ost! 

Colette, Deniz, kaninen Tipiak och Colettes gulliga mamma. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar