fredag 8 december 2017

Proper golf wear!

För första gången på femton år var det idag dags att greppa en golfklubba. Mannen lurade ut mig på en drivingranch och hör och häpna! Jag tyckte själv att det gick riktigt bra. Men sen är det det här med golf och klädsel! Jag har ofta förundrats över varför man gör så fula golfkläder? I alla fall var det så för femton år sedan, så jag hoppas att det har blivit bättre. Jag tog på en hemstickad vit tröja i alpackaull, supermjuk och skön, (men passar säkert inte på golfbanan) och ett par riktigt mörkblå jeans, kändes riktigt propert, men jag vet att det är viktigt med krage på tröjan och riktiga golfbyxor. Hur som helst, jag stod ju bara på ranchen idag! Får se om det blir nån riktig runda framöver? Om jag då har nån "proper golf wear" att ta på? Fortsättning följer! 

Stilstudie!



Ja! Vad ska man säga? Jag gillar den inte!

Så här ska det va!

Det var bättre förr! Eller?


Stilstudie nr. 2! Mannen!

Helgdag i Portugal idag! Tomten kom på besök, dock ej i sin släde utan en modernare variant!

En galen dräkt! Ha ha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar