lördag 16 december 2017

Fransar x 2!

Jag vet inte varför jag är så förtjust i fransar, men så är det i alla fall! Idag blev det två fransiga saker i min outfit. En väska och ett par stövlar. Som jag tidigare sagt (är nog lite tjatig) så behövs det varmt på fötterna den här årstiden trots att termometern på dagarna visar upp mot 20 grader. Idag blev det en trip till Spanien för lite ärenden, vi bor bara tre mil från spanska gränsen så det är ingen big deal. Så! Väska, mockastövlar i ljusbrunt, en stickad randig ylletröja, jeans och en sjal att värma sig med ifall det skulle behövas. (Vår portugislärare säger att man blir varm om huvudet när solen skiner, men man måste värma halsen och fötterna. ;-) Ligger nog mycket i det.) Till sist ett par örhängen som jag köpt på antikmarknaden här i Tavira! Espanha aqui chegamos! 








En vacker solnedgång 

Ett juligt hjärta! Ha en fin tredje advent!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar