söndag 17 februari 2019

Det här med trender!

Det här med trender är ju lite kul. Jag läste nyligen på en sida om vårens hetaste trender. Och när jag läst klart skrattade jag för mig själv för att det var ju nästan allt som var trendigt. Pastellfärger (alltid på våren) färgglada accentfärger, djurmönstrat, storblommigt, neonfärger (kanske lite nytt) och lite till. Så gör som vanligt! Ta på det du känner för och känn dig nöjd. Sen går man (jag) ju på en massa trender vare sig man vill eller inte, som exempel dagens sneakers, ett par klumpiga sådana i ”trendfärgen” syren eller lavendel, vilken blev genomgående i dagens outfit. Då det var lite mulet här idag blev det både en tunn ylletröja, sjal, skinnjacka och jeans. Sen måste jag erkänna en sak! När jag har en jacka med nitar i silver så ”måste” jag ha örhängen i silver. Började med ett par guldiga, men bytte när skinnjackan åkte på. Ja, sån är jag, lite knäpp kanske, men det står jag för! ;-) 
Ha en fin söndagskväll! 




Min fina sjal i silke. Ett second hand fynd förstås!


Lite mandelblom i pastellfärg!

Skaldjur kan man aldrig få för mycket av och där vi bor finns det gott om varan! Dagens lunch!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar